78144

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 21. 8. 2005
Re: uli a v?eliny

Radim Polášek:
> Třeba to není klamavá reklama. Třeba do pasty dávají rozemletý papír nebo
> rozemleté dřevo.
................

Díky každému zato, že jsou produkty od včely známy v reklamách. Viděl jsem i parádní reklamu na monitory, kde včela chce sednou na květ, který se na něm zobrazuje....Více takových, protože včela je opravdu námětem pro hodně .

Je mi absolutně volné, že bobr štourá do zjevně vosího hnízda. A lepší než by šťoural do úlu. Protože potom bychom se mohli těšit na dětičky a i dospělé, kteří by ten zázrak - propolis chtěli vyšťourat co nejlevněji. (je to přeci jen ta žádoucí reklama, která chybí a tak se zamyslete) ;-)

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 11888


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Nezbeda Martin ( alias NezMar ) (e-mailem) --- 21. 8. 2005
Re: uli a v?eliny

každá zmínka je dobrá to je pravda. Ale s ostatním naprosto nesouhlasím !
Povrchnost je symbolem dnešní doby, a mě už to někdy pěkně štve. Když si
uvědomím kolik ta reklama stojí
(výroba a vysílání řádově miliony ) a kolik úsilí by stálo autora, si to
ujasnit ( cca 2 minuty ) a kolik dětí to zblbne, tak mě to hodně vadí. A
nemusí jít jen o včely. A já učím a mám srovnání.
Jak povrchní jsou někdy dnešní informace dětí a přitom jsou dostupnější.To
mi prostě nevymluvíte. Autor té reklamy je prostě jen názorný příklad. A
povrchnost znamená úpadek.
a dost toho moralizování - venku je krásně - je škoda zahálet u PC :-)
Fakt by do té pasty měli namlít papír ( ekologický a recyklovaný ) a přidal
bych tam cereálie (což je prostě zrní ) to zní taky hezky ne ? :-)

MN


----- Original Message -----
From: "Gustimilián Pazderka" <gupa/=/seznam.cz>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Sunday, August 21, 2005 1:55 PM
Subject: Re: uli a v?eliny


Radim Polášek:
> Třeba to není klamavá reklama. Třeba do pasty dávají rozemletý papír nebo
> rozemleté dřevo.
................

Díky každému zato, že jsou produkty od včely známy v reklamách. Viděl jsem
i parádní reklamu na monitory, kde včela chce sednou na květ, který se na
něm zobrazuje....Více takových, protože včela je opravdu námětem pro hodně .

Je mi absolutně volné, že bobr štourá do zjevně vosího hnízda. A lepší než
by šťoural do úlu. Protože potom bychom se mohli těšit na dětičky a i
dospělé, kteří by ten zázrak - propolis chtěli vyšťourat co nejlevněji. (je
to přeci jen ta žádoucí reklama, která chybí a tak se zamyslete) ;-)

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 11889


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

      
Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 21. 8. 2005
Re: uli a v?eliny


> ------------ Puvodni zprava ------------
> Od: Nezbeda Martin
> ... A já učím a mám srovnání.
> Jak povrchní jsou někdy dnešní informace dětí a přitom jsou dostupnější.To
> mi prostě nevymluvíte. Autor té reklamy je prostě jen názorný příklad. A
> povrchnost znamená úpadek.
................
Nene. Já si myslím, že tato reklama, která běží podle mě i na více televizních kanálech po celé Evropě, to má náhodou dobře ošetřené. Ono kdyby šťoural bobr do toho, do čeho ve skutečnosti vlastně nešťourá, tak by myslím porušoval alespoň u nás pár paragrafů v zákoně. (zákon na ochranu zvířat , poškozování cizí věci a to viditelným návodem) ...
Jde o pěknou a zvládnutou reklamu. A víte proč? Protože se prodá víse kusů této pasty než kil medu českých včelařů. (alespoň podle mého odhadu)

A učte děti, že:
95% úspěšných reklam je vymývání mozků. A při ní nejde vůbec o realitu.(protože i z skoro z 95% jsou v reklamách triky)
Jde o úspěšný prodej čehokoliv a byznys.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 11890


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

         
Radim Polášek (e-mailem) --- 21. 8. 2005
Re: uli a v?eliny

Zdravím,
já myslím, že ten úl v reklamě musí být atraktivní a takový jaký ve
skutečnosti neexisuje. Běžné úly nevčelař vidí jako jakési dřevěné bedničky
a proto pro účely reklamy moc efektní nejsou. Snad jedině nějaký starý
pomalovaný klát. A takový, jaký ve skutečnosti nikde není asi proto, že tato
reklama je cílena na děti. A být to běžný úl, dítě uvidí nějaký takový venku
na poli, vzpomene si na reklamu, poběží k němu a začne do něho šťourat
klacíkem.......
To by bylo žalob o odškodnění za popíchané potomky, kdyby v té reklamě byl
ten běžný úl!
Ty vosy nevím, zas tak dalece si tu reklamu nepamatuji. Budu muset zbystřit,
až ji uvidím.

Kdysi jsem měl období, asi dva roky, kdy jsem si čistil zuby jen kartáčkem s
pár kapkama lihového roztoku propolisu. Asi to bylo lepší než nečistit zuby
vůbec, možná to nějakou dobu chránilo proti pachu z úst. Ale zuby byly
nažloutlé a zubař doloval v zubech vrtačkou více než jindy. Nevím, jestli
ten propolis v pastě na zuby má jiný vliv než reklamní. Naopak opačný konec,
nohy zbavuje lihový roztok propolisu zápachu i plísně docela dobře.

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Gustimilián Pazderka" <>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Sunday, August 21, 2005 4:17 PM
Subject: Re: uli a v?eliny



> ------------ Puvodni zprava ------------
> Od: Nezbeda Martin
> ... A já učím a mám srovnání.
> Jak povrchní jsou někdy dnešní informace dětí a přitom jsou
dostupnější.To
> mi prostě nevymluvíte. Autor té reklamy je prostě jen názorný příklad. A
> povrchnost znamená úpadek.
................
Nene. Já si myslím, že tato reklama, která běží podle mě i na více
televizních kanálech po celé Evropě, to má náhodou dobře ošetřené. Ono kdyby
šťoural bobr do toho, do čeho ve skutečnosti vlastně nešťourá, tak by myslím
porušoval alespoň u nás pár paragrafů v zákoně. (zákon na ochranu zvířat ,
poškozování cizí věci a to viditelným návodem) ...
Jde o pěknou a zvládnutou reklamu. A víte proč? Protože se prodá víse kusů
této pasty než kil medu českých včelařů. (alespoň podle mého odhadu)

A učte děti, že:
95% úspěšných reklam je vymývání mozků. A při ní nejde vůbec o
realitu.(protože i z skoro z 95% jsou v reklamách triky)
Jde o úspěšný prodej čehokoliv a byznys.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 11891


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

         
Daniel Prokeš (e-mailem) --- 21. 8. 2005
Re: uly a vceliny:o))

dobry den,
takhle se to mozna bude lepe cist!!!
s pozdravem!
mariana prokesova
----- Original Message -----
From: "Radim Polášek" <polasek/=/e-dnes.cz>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Sunday, August 21, 2005 4:57 PM
Subject: Re: uli a v?eliny


> Zdravím,
> já myslím, že ten úl v reklamě musí být atraktivní a takový jaký ve
> skutečnosti neexisuje. Běžné úly nevčelař vidí jako jakési dřevěné
> bedničky
> a proto pro účely reklamy moc efektní nejsou. Snad jedině nějaký starý
> pomalovaný klát. A takový, jaký ve skutečnosti nikde není asi proto, že
> tato
> reklama je cílena na děti. A být to běžný úl, dítě uvidí nějaký takový
> venku
> na poli, vzpomene si na reklamu, poběží k němu a začne do něho šťourat
> klacíkem.......
> To by bylo žalob o odškodnění za popíchané potomky, kdyby v té reklamě byl
> ten běžný úl!
> Ty vosy nevím, zas tak dalece si tu reklamu nepamatuji. Budu muset
> zbystřit,
> až ji uvidím.
>
> Kdysi jsem měl období, asi dva roky, kdy jsem si čistil zuby jen kartáčkem
> s
> pár kapkama lihového roztoku propolisu. Asi to bylo lepší než nečistit
> zuby
> vůbec, možná to nějakou dobu chránilo proti pachu z úst. Ale zuby byly
> nažloutlé a zubař doloval v zubech vrtačkou více než jindy. Nevím, jestli
> ten propolis v pastě na zuby má jiný vliv než reklamní. Naopak opačný
> konec,
> nohy zbavuje lihový roztok propolisu zápachu i plísně docela dobře.
>
> R. Polášek
>
> ----- Original Message -----
> From: "Gustimilián Pazderka" <>
> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
> Sent: Sunday, August 21, 2005 4:17 PM
> Subject: Re: uli a v?eliny
>
>
>
>> ------------ Puvodni zprava ------------
>> Od: Nezbeda Martin
>> ... A já učím a mám srovnání.
>> Jak povrchní jsou někdy dnešní informace dětí a přitom jsou
> dostupnější.To
>> mi prostě nevymluvíte. Autor té reklamy je prostě jen názorný příklad. A
>> povrchnost znamená úpadek.
> ................
> Nene. Já si myslím, že tato reklama, která běží podle mě i na více
> televizních kanálech po celé Evropě, to má náhodou dobře ošetřené. Ono
> kdyby
> šťoural bobr do toho, do čeho ve skutečnosti vlastně nešťourá, tak by
> myslím
> porušoval alespoň u nás pár paragrafů v zákoně. (zákon na ochranu zvířat ,
> poškozování cizí věci a to viditelným návodem) ...
> Jde o pěknou a zvládnutou reklamu. A víte proč? Protože se prodá víse kusů
> této pasty než kil medu českých včelařů. (alespoň podle mého odhadu)
>
> A učte děti, že:
> 95% úspěšných reklam je vymývání mozků. A při ní nejde vůbec o
> realitu.(protože i z skoro z 95% jsou v reklamách triky)
> Jde o úspěšný prodej čehokoliv a byznys.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 11892


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

         
pan Josef Menšík (e-mailem) --- 21. 8. 2005
Re: uly a vceliny:o))

včelka Mája je také hodně od reality

PEPAN

----- Original Message -----
From: "Daniel Prokeš" <prokes.daniel/=/raz-dva.cz>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Sunday, August 21, 2005 5:05 PM
Subject: Re: uly a vceliny:o))


> dobry den,
> takhle se to mozna bude lepe cist!!!
> s pozdravem!
> mariana prokesova
> ----- Original Message -----
> From: "Radim Polášek" <polasek/=/e-dnes.cz>
> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
> Sent: Sunday, August 21, 2005 4:57 PM
> Subject: Re: uli a v?eliny
>
>
> > Zdravím,
> > já myslím, že ten úl v reklamě musí být atraktivní a takový jaký ve
> > skutečnosti neexisuje. Běžné úly nevčelař vidí jako jakési dřevěné
> > bedničky
> > a proto pro účely reklamy moc efektní nejsou. Snad jedině nějaký starý
> > pomalovaný klát. A takový, jaký ve skutečnosti nikde není asi proto, že
> > tato
> > reklama je cílena na děti. A být to běžný úl, dítě uvidí nějaký takový
> > venku
> > na poli, vzpomene si na reklamu, poběží k němu a začne do něho šťourat
> > klacíkem.......
> > To by bylo žalob o odškodnění za popíchané potomky, kdyby v té reklamě
byl
> > ten běžný úl!
> > Ty vosy nevím, zas tak dalece si tu reklamu nepamatuji. Budu muset
> > zbystřit,
> > až ji uvidím.
> >
> > Kdysi jsem měl období, asi dva roky, kdy jsem si čistil zuby jen
kartáčkem
> > s
> > pár kapkama lihového roztoku propolisu. Asi to bylo lepší než nečistit
> > zuby
> > vůbec, možná to nějakou dobu chránilo proti pachu z úst. Ale zuby byly
> > nažloutlé a zubař doloval v zubech vrtačkou více než jindy. Nevím,
jestli
> > ten propolis v pastě na zuby má jiný vliv než reklamní. Naopak opačný
> > konec,
> > nohy zbavuje lihový roztok propolisu zápachu i plísně docela dobře.
> >
> > R. Polášek
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: "Gustimilián Pazderka" <>
> > To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
> > Sent: Sunday, August 21, 2005 4:17 PM
> > Subject: Re: uli a v?eliny
> >
> >
> >
> >> ------------ Puvodni zprava ------------
> >> Od: Nezbeda Martin
> >> ... A já učím a mám srovnání.
> >> Jak povrchní jsou někdy dnešní informace dětí a přitom jsou
> > dostupnější.To
> >> mi prostě nevymluvíte. Autor té reklamy je prostě jen názorný příklad.
A
> >> povrchnost znamená úpadek.
> > ................
> > Nene. Já si myslím, že tato reklama, která běží podle mě i na více
> > televizních kanálech po celé Evropě, to má náhodou dobře ošetřené. Ono
> > kdyby
> > šťoural bobr do toho, do čeho ve skutečnosti vlastně nešťourá, tak by
> > myslím
> > porušoval alespoň u nás pár paragrafů v zákoně. (zákon na ochranu zvířat
,
> > poškozování cizí věci a to viditelným návodem) ...
> > Jde o pěknou a zvládnutou reklamu. A víte proč? Protože se prodá víse
kusů
> > této pasty než kil medu českých včelařů. (alespoň podle mého odhadu)
> >
> > A učte děti, že:
> > 95% úspěšných reklam je vymývání mozků. A při ní nejde vůbec o
> > realitu.(protože i z skoro z 95% jsou v reklamách triky)
> > Jde o úspěšný prodej čehokoliv a byznys.
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 11893


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu